sobota 11. října 2014

Traband na Křídlech 2014

Po ročním půstu jsem viděl Traband opět po měsíci po jejich vystoupení na Jimramově – po čase opět hráli na spřáteleném festivalu v Křídlech.

Koncert byl dost podobný tomu jimramovskému, zahráli podobný výběr písniček, čehož jsem využil a kromě toho, že jsem po delší době na Traband celkem slušně zapařil, jsem se víc soustředil na novinky. Zatímco na Jimramově jsem ještě váhal, jestli nové písničky zakonzervované na albu vyzní dobře, po koncertu na Křídlech už tomu věřím víc a na novou desku se o to víc těším.

Přesto jsou tu ale dva patrné rozdíly v obou koncertech. Za prvé, na Křídla nepřijel banjista Radim Huml, takže koncert odehrála sestava dejme tomu již klasická. Za druhé, jak už bývá na Křídlech skoro zvykem, s Trabandem na pár písniček vystoupil i jeden z fanoušků (který si to s nimi, podle Jardových slov, domluvil právě na Jimramově). Po mém bratru a Johance Šormové v minulých letech tentokrát vystoupil pozounista Ondra Jiskra. Zahrál s Trabandem tři písničky, set s pozounem začal velmi nadějně hitem Holubi / Škodná (!) a pokračoval Černým kafem a Pasažérem. Samozřejmě jsem se pokusil si vyřvat i Utopence, leč marně.

Koncert začal Marií a skončil jak jinak než Sárou. Jak jsem již napsal, seznam písniček je téměř shodný s jimramovským setem (pro malý komentář můžete skočit na příslušný článek), potěšili mě na Jimramově neuvedení Indiáni ve městě.

Traband, festival Křídla, 27. září 2014: Sáro!, Přijíždí posel, Černý kafe (s pozounem), Holubi / Škodná (s pozounem), Marie!, Černej pasažér (s pozounem), Tichý muž, Indiáni ve městě, Kantorovy varhany, Do ticha, Mám kabát, Pokaždé když přicházíš, Mluv se mnou miláčku, To je ten den.

Žádné komentáře:

Okomentovat