středa 10. listopadu 2010

Moje oblíbené knihkupectví končí

Včera jsem se dozvěděl smutnou zprávu, ale některým z vás možná pomůže. Moje oblíbené knihkupectví Maťa-Aurora v Opletalově ulici v Praze (mezi Václavákem a hlavákem), kde jsem měl jakožto stálý zákazník slevu 15 % na knihy i CD, končí. Holt poloha u Václaváku, kde jsou vedle sebe velká knihkupectví Academia a Kanzelsberger, naproti bočnímu vchodu do největšího knihkupectví ve střední Evropě (Palác knih Luxor) a blízko hlaváku, kde je pobočka Luxoru Neoluxor, byla už asi neudržitelná. Navíc majitel domu pořád zvyšoval nájemné. Knihkupectví až do Vánoc ale nabízí všechny knihy s 20% slevou (a nejde o výprodej, knihy je stále možné objednávat)!

Knihkupectví jsem si oblíbil hlavně díky řazení knih podle nakladatelů a edic, což mě dost baví. Knihy doplňuje i prodej CD, hlavně z české nezávislé produkce, čili jsem tam s přehledem nacházel přesně ta alba, která mě nejvíc zajímala. Párkrát jsem tam tedy zašel a udělal větší nákup (přes tisícovku), knihkupec a vedoucí obchodu si mě zapamatoval a při mé příští návštěvě mi nabídl zákaznickou kartičku s 15% slevou. Postupem času jsem si s ním i začal tykat a už nějakou dobu v knihkupectví na volných stěnách dokonce visí několik velkoformátových zvětšenin mých fotek.

Bude se mi po tomhle knihkupectví, kam jsem pravidelně chodil při svých cestách do Prahy hned po příjezdu či naopak před odjezdem vlaku, docela stýskat.

1 komentář:

  1. Ah.. no tak to je tedy opravdu smutné... :-( A neplánuje obchod otevřít někde jinde? To že tam měl tvé zvětšeniny je super! ! !

    OdpovědětVymazat