středa 6. října 2010

Traband ve Futuru 29. září 2010

Byl jsem opět na Trabandu v pražském klubu Futurum. Traband byl ve výborné náladě a koncert si viditelně hodně užíval. A Janě to slušelo ještě víc než jindy. Došlo na různé improvizované fórky, např. na první sloku písně Zasněžená navázali Indiáni ve městě (což překvapilo i bubeníka), při Sáře zase Václav chodil okolo ostatních hudebníků a vtipně cinkal na triangl. Zcela nečekaně jsem také po dvou a půl letech slyšel Sestřičku! Opět nedošlo na písně Co se v mládí naučíš a Zlá/sky, nehráli ani Nad Koločavou (podobně jako ve Futuru 17. června 2010). Drobně se připomnělo také 15. výročí vzniku skupiny (Václav vyprávěl, jak je nedávno někde na nějakém festivalu překvapili šampusem nebo čím).

Traband jsem v poslední době fotil už tolikrát, že jsem původně ani moc fotit nechtěl, přesto jsou nějaké fotky zde.

Hrubý seznam písniček: Indiáni ve městě, Pálíš, doutnáš, nehoříš, V oku dravce, Bez tíže, Kantorovy varhany, Zasněžená (1. sloka), Obešel jsem horu, Krajina v obrazech, Kalná řeka, Tak to mám rád, Ve stejném okamžiku, Adam & Luna (v předehře hrál Jarda na harmonium melodii z Pomoz mi můj Pane nebo z něčeho takovýho), Jdu krajinou (?), Tichý muž, Princezna Lada, Sestřičko!, Marie!, Mraky, Černej pasažér, O malém rytíři, Krasojezdkyně!, Černý kafe, Viděl jsem člověka, Na širém moři (!), Krysy (možná si Jarda pamatoval, že jsem si je částečně z legrace vyřvával na Křídlech), Sáro!, Přijíždí posel.

P.S.: Podle Facebooku 23. září v Brně na Flédě zazněly i Dva rychlý vlaky a Dušan ("v mluveném slově"). Jojo, na Traband lze chodit pořád a pořád člověk zažívá zajímavé a originální věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat